Monday, August 13, 2007

نفس را حبس کنید...

خبر خبرگزاری ایرنا... بدون شرح:

رييس جمهوري سرپرستان وزارتخانه‌هاي صنايع و معادن و نفت را منصوب كرد

دكتر "محمود احمدي نژاد" رييس جمهوري اسلامي ايران در احكام جداگانه‌اي سرپرستان دو وزارتخانه صنايع و معادن و نفت را منصوب كرد.

به گزارش روز يكشنبه ايرنا به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، احمدي نژاد در احكامي مهندس " علي اكبر محرابيان " را به سرپرستي وزارت صنايع و معادن و مهندس "غلامحسين نوذري" را به سرپرستي وزارت نفت منصوب كرد.

رييس جمهور همچنين با تشكر و قدرداني از زحمات و خدمات خالصانه و دلسوزانه وزراي پيشين صنايع و معادن و نفت ، مهندس وزيري هامانه را به عنوان مشاور خود در امور نفت و گاز معرفي كرد .

متن احكام دكتر احمدي نژاد به اين شرح است:


"
بسم الله الرحمن الرحيم


جناب آقاي مهندس علي اكبر محرابيان


به استناد اصل يكصد و سي و پنجم قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران و با عنايت به مراتب تعهد ، شايستگي و سوابق ارزنده اجرايي شما، به موجب اين حكم جنابعالي به سمت "سرپرست وزارت صنايع و معادن" منصوب مي‌شويد.

اميد فراوان دارم كه در عين هماهنگي و همكاري با هيات وزيران و انجام وظايف قانوني خويش ، در تحقق كامل برنامه‌هاي چهارگانه دولت شامل : عدالت گستري، مهرورزي ، خدمت به بندگان خدا و پيشرفت و تعالي مادي و معنوي كشور توفيق يابيد. "

محمود احمدي نژاد

بسم الله الرحمن الرحيم


جناب آقاي مهندس غلامحسين نوذري


به استناد اصل يكصد و سي و پنجم قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران و با عنايت به مراتب تعهد، شايستگي و سوابق ارزنده اجرايي شما، به موجب اين حكم ، جنابعالي به سمت "سرپرست وزارت نفت" منصوب مي‌شويد.

اميد فراوان دارم كه در عين هماهنگي و همكاري با هيات وزيران و انجام وظايف قانوني خويش ، در تحقق كامل برنامه‌هاي چهارگانه دولت شامل : عدالت گستري ، مهرورزي، خدمت به بندگان خدا و پيشرفت و تعالي مادي و معنوي كشور توفيق يابيد.

محمود احمدي نژاد

بسمه تعالي


جناب آقاي مهندس وزيري هامانه


ضمن تقدير و تشكر از خدمات و زحمات خالصانه جنابعالي در دوران تصدي مسووليت وزارت نفت و با توجه به سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالي به موجب اين ابلاغ شما را به‌سمت مشاور رييس جمهور در امورنفت و گاز منصوب مي‌نمايم.

اميدوارم با عنايت حق تعالي در انجام وظايف محوله و تداوم خدمت به مردم عزيز ميهن اسلامي موفق و مويد باشيد. عزت و سربلندي جنابعالي را از درگاه ذات اقدس الهي مسالت مي‌نمايم .

محمود احمدي نژاد

بسمه تعالي


جناب آقاي دكتر عليرضا طهماسبي


بدينوسيله از زحمات و خدمات خالصانه و دلسوزانه جنابعالي در دوران تصدي مسووليت وزارت صنايع و معادن تشكر و قدرداني مي‌كنم .

اميدوارم اين تلاش‌ها در پيشگاه‌ذات اقدس باريتعالي ماجور باشدو حضرت عالي نيز در تداوم خدمت به مردم عزيز ميهن اسلامي و همراهي با دولت خدمتگزار موفق و مويد باشيد . عزت و سعادت جنابعالي را از خداوند منان خواستارم .

No comments:

Let"s Make A Change

Support World AIDS Day

Answers.Com